00:00
00:00
View Profile OrangePylon
Currently working on Abomi Nation (my first Steam release), releasing July 29th, 2021. It's a roguelike, monster-taming RPG. It would mean a lot if you gave it a wishlist!
https://store.steampowered.com/app/1193590/Abomi_Nation/

Carl Pilon @OrangePylon

27, Male

Ontario, Canada

Joined on 7/5/06

Level:
15
Exp Points:
2,246 / 2,500
Exp Rank:
22,546
Vote Power:
5.68 votes
Rank:
Town Watch
Global Rank:
52,344
Blams:
74
Saves:
83
B/P Bonus:
2%
Whistle:
Bronze
Trophies:
4
Medals:
430
Gear:
2

Comments

You should seriously do it now. Put flash on your better computer. I dont see why you cant.

I would love too, and I can, but I don't have any spare CDs and it's too big to e-mail to myself, so I'd have to start over, and my computer isn't that slow! :(

cant wait loney! the video is gonne b awesome!

Thanks, it'd be out now if Flash hadn't been a dick. :(

assZX

penisZX

Take your time man take your time.. it worth wait for something good

Thanks. :) I now have Flash downstairs, I just need a CD to put my Flash on and we're all set. \m/(>.<)\m/

dude, as i've said b4, at least you have flash.

Yeah, but it helps if you can use it without it breaking... -.-'

And I guess it'll be a long time before I can finish that music video since I'm making a bunch of stuff downstairs now. Like Wiilionaire v2! ;)

Well, just let me know when v2 is out so i can be first to give a review for it.

Sure thing. :) You're the one that inspired the whole thing anyway.

Nov. 16, 2007 | 3:30 AM hardyboyz1 says:
go fuck a two headed orphan babys cock and i hope he shit blood and herpies down your throat you fuckin pathetic no life faggot cunt

Nov. 17, 2007 | 3:56 PM Loney03DK responds:
This is the best comment I've ever seen on anything ever... &lt;3

compare this to:
Nov. 16, 2007 | 3:30 AM hardyboyz1 says:
go fuck a two headed orphan babys cock and i hope he shit blood and herpies down your throat you fuckin pathetic no life faggot cunt

Nov. 16, 2007 | 8:36 PM supertoria12 responds:
IM ONLY 13 YOU FUCKING BASTARD!!!!! Leave me the shit alone!!!
Hardyboyz is an idiot, he spams on people's pages. visit his page.

K, but I'm not deleting it. ;) LOL, I like comments. o_O

I seem a lot more calm than you, though. ;)

whats that video gonna be about?

If you've seen my You're Pitiful one, it's like that only with "You Don't Love Me Anymore" and Yoshi instead of Mario. Oh, and better animation. ;)

ps. I also recieved a &quot;go suck ass&quot; kind of review by hardyboyz shit. HE IS AN ASSHOLE and that comment... wedll im guessing he uses it over and over and over.

dont you care for it : D

Ovcourse, it doesn't bother me. As long as he didn't revirew my movie, 'cuz then the review average drops, this makes it look like I have more comments. ;)

how the hell can a person suck ass? they can suck dick, but not ass. idiot!!!

How the hell can you stay calm when a bastard shows up and says &quot;go fuck a two headed orphan babys cock and i hope he shit blood and herpies down your throat you fuckin pathetic no life faggot cunt&quot; to you. Man hardyboyz is a moron!!

To the first part: I can suck ass, but it's really hard, and my mouth needed to open really wide. My back hurt after bending over so much, too. >.< I gave up after one cheek.

*that was sarcasm, don't respond going 'Ewwww' ;)*

To the second part: I can stay calm because there's no way he means it, if he said the same thing to about 20, 000 people, it's not that offensive. Spammers are idiots and can 'fuck a two headed orphan babys cock' ;) but if I freak I'll look like a jackass. ;)

true, who would like to &quot;suck ass&quot; anyway? I mean after you do you end up with crap in your mouth. YUCK

Yum. :)

personally, boogers taste better. i know its a bad habit!

Nah.

im bored without intresting flashes that aren't completed yet.

Give me time! :O This one won't suck, it'll take a while. Don't worry, though, it'll be out before the end of the year. ;)

hows ww2bawiillionaire2 doing?

I'm not working on any Flash called ww2bawiilionaire2, but Who Wants to be a Wiilionaire v2 is going great! ;) I finished all the stuff you need to get started yesterday and am working on the questions now. It took a while to get the whole 'Create a Character' thing right, but I finally got it perfect. Y'know what? I oughta make 2-3 questions and put a demo up on my site for you.

This might take a lil' while, but if I don't finish before Christmas, I'm gonna have to hold it off until Jan. 5th because it'd get lost in all the Christmas Flashes and nobody would get to play it. (And Jan. 5th is Donkamule's birthday)... So... yeah. I hope I finish it before, though.

Oh, then Happy Very Non-Belated B-Day Donkamule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
&quot;It is a pity that, as one gradually gains experience, one loses one's youth.&quot;
Vincent van Gogh

LOL. I'll throw a party on the 5th. *checks calendar* Yay, the 5th is a Saturday!

\m/(>.<)\m/

BUT YOU'RE NOT INVITED!!!!! >:(